rosita.reismee.nl

Bijna weg!

Beste familie, vrienden en collega's,

Nog ruim 2 weken en dan zit ik in het vliegtuig naar Nicaragua: op 2 januari vertrek ik. Velen van jullie hebben mijn voorbereidingen gevolgd en tellen met mij de weken af.

In deze dagen en weken oefen ik in 'loslaten'. Want veel doe ik voorlopig voor het laatst: gisteren een 'sentimental journey' in Tilburg. Vanochtend een fietstocht in een stralende winterzon naar Oostbroek voor mijn favoriete Karmijnappel. Aankomende week heb ik de laatste afspraken bij Raedelijn om de 22e daar de deur echt achter me dicht te trekken. Laatste telefoontjes en bezoeken zullen er zijn. Om dan mijn huis achter me te laten in de vroege ochtend van de 2e januari. En dan ben ik eindelijk weg, op weg naar Managua (hoofdstad van Nicaragua), waar ik in de vroege ochtend (Nederlandse tijd) van 3 januari aankom.

Ik weet nog niet wie en wat er in Nicaragua op me wacht. Dat is spannend, moeilijk en ook heerlijk: daar zien en ervaren wat er is. In 'het nu' leven en zien wat er op mijn pad komt. Onderdeel van 'het proces'.

Ik laat nog veel open, zelfs het schrijven in dit reisweblog. Geen idee of ik dat vaak ga doen, of er regelmaat in zit. Jullie merken het wel.

De rugzak staat bijna gepakt, zal nog wel weer herpakt worden want telkens trek ik weer van alles te voorschijn en komen er verrassingen bij (zie foto).

Heb je al gekeken naar de kaart? Daar zie je waar ik hoop te verblijven (in Matagalpa, zusterstad van Tilburg en León, zusterstad van Utrecht). Misschien ga ik tussen deze twee steden forenzen.

Rest mij nu om jullie allen mooie 'verlichte' Kerstdagen te wensen en een inspirerend 2012.

Liefs, Rose-Marie

Reacties

Reacties

Desiree

Hoi Rose Marie,

Spannend, ik blijf je zeker volgen. Ik kom nog even langs hoor voordat je vertrekt.

Groetjes Desiree

Frieda

Ha lieve roos,wat stoer en dapper dat je dit avontuur gaat ondernemen! Wens je alle goeds en we gaan je volgen!
Dikke knuffel

Marieke

Jaaa...de laatste weekjes hier en dan kijken wat er op je pad komt, heel stoer! Hoera! Wij gaan je volgen, heb er veel zin in om mee te liften op je ervaringen! Liefs!!

Jos

Hee Rose-Marie,
ik wens je een hele goed reis! Was leuk om je nog even te zien laatst. En ook voor jou, hele fijne kerstdagen! We gaan je missen op 3 maart.

Jos

Yvonne Hazebroek

Zo te lezen ben je al druk bezig met bewust loslaten en open te staan voor alles wat je tegen gaat komen. Je weet dus nog niet zeker of je opgehaald wordt? Fijn dat je niet meer verantwoordelijkheid hebt dan je rugzak. Rose-Marie, het ga je goed en ik duim voor je dat je mag vinden waar je naar op zoek bent. Mijn zegen heb je!

Marianne

Beste Rose-Marie,
Geweldig! Je hebt het toch al keurig voor elkaar.
Ik wens je een goede reis en een leerzame en gelukkige periode daar. Ik ben nu al benieuwd naar je verhalen.
Het ga je goed:)


Marianne

Toon

Ha, Rose Marie,
die wandeling op de Regte Hei pakken ze niet meer van je af! Een goed gesprek met Miranda en daarna wij nog! En nu: alle blikken op wat komen gaat! Alle goeds met wat komen gaat! Zo vast al een hele hartelijke groet.

Carel + Rikie Diekerhof

Dag Rose-Marie,

We wensen je een uiterst ontspannen reis toe. Laat alles lekker los en kom geheel "leeg" terug. Dat lukt vast wel. Het zij je gegund na zo'n zwaar jaar.
Een goede reis en een hartelijke groet van ons tweeën

Tiny

Hoi Rose-Marie,
Wat leuk, je reisblog is geopend! Natuurlijk ga ik je volgen, ik ben razend nieuwsgierig naar je belevenissen. Ondanks de reisspanning, hoop ik dat het vooral een ontspannen reis wordt! Hartstikke goed, dat je deze stap hebt genomen, je hebt je goed voorbereid, dus het wordt vast een geweldige reis!
Liefs, Tiny

Gertruud

Lieve Rose-Marie

Ik gun je alle goeds op je reis. Maak je hoofd leeg en geniet ervan. Ik ga je zeker volgen.

Veel liefs
Gertruud

JK

Wat een mooie en leuke webblog! Ik wens je heel veel plezier en vermoed dat je een geweldige tijd zult hebben. Werk ze nog even de laatste dagen en geniet nog even van de momenten in Utrecht.
Groeten, JK

Marco

Alvast een zeer fijne reis gewenst, Rose-Marie. Wat spannend!

Groeten,
Marco

Anne-Marie

Mooie site. Ik heb me natuurlijk geabonneerd op je nieuwe berichten, want ik blijft graag op de hoogte van al je belevenissen op reis! Tot maandagochtend op Schiphol.

Joost, Anke, Thom en Roel

Lieve Rose-Marie,
En ben je goed aangekomen in Nicaragua? Stond er een taxi te wachten om je naar het hotel te brengen? Wij zijn erg benieuwd naar je eerste reiservaringen! Lieve groet!

Marianne de Lange

Lieve Rose-Marie, een gezond en fantastisch 2012 gewenst! Ik hoop dat je een voorspoedige reis hebt gehad en dat je inmiddels op een fijn logeeradres bent aangekomen. Ben reuze benieuwd naar je eerste indrukken. Veel geluk en plezier, liefs Marianne

Gertruud

Lieve Rose-Marie. Ik wens je een heel gelukkig 2012. Geniet van je reis. Liefs Gertruud

Ans Donderwinkel

Rose-Marie, als nog de beste wensen voor 2012. Al een beetje uitgerust op je nieuwe adres?

groet,
Ans

Frieda en andre

Ha roos, een hele inspirerende tijd en geniet met volle teugen!
Toi toi van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!